13 Eylül 2013 Cuma

EYOF ANISI İÇİN DEMLİK (resim-haber ve video)

Ben bir demliğim!
Benimle insanlar çay demler, çay içer, keyif alırlar.
Güzel şeyler düşünür, konuşurlar.
Dostlukları tazelenir.
Paylaşmanın ve sohbetin ve muhabbetin keyfini ve huzurunu yaşarlar.
Ben bir dev demliğim.
Bana bakarak çaylarını yudumlarken ayrı bir keyif alırlar.
Benim bir önemli özelliğim daha var:
Omuzlarımda 2011 de ilk olarak Trabzon'da yapılan          (European Youth Olympic Festival) Avrupa Gençlik 
Olimpiyatlarının logosunu taşıyorum.
Üstelik ustam beni yaparken çok düşündü ve çok emek verdi.
Ben de ona söz verdim:
 "kıyamete kadar çevremdeki tüm insanlara keyif vereceğim"

                                      Bakırcı Ali ÇAVUŞ


EYOF için dev demlik:
İlk defa 2011 yılında Trabzonda yapılan "Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları" (EYOF) anısına tarafımdan yapılmıştır.















Tek Seferde 10 Bin Bardak Çay ile AnadoluAjansi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder